کانون تربیتی نخبگان شفق شهرستان اردکان

کانون تربیتی نخبگان شفق شهرستان اردکان(یزد)

کانون تربیتی نخبگان شفق شهرستان اردکان

کانون تربیتی نخبگان شفق شهرستان اردکان(یزد)

۱۲آذر

همانطور که میدانیم در زمینه های «تربیتی» و «اخلاقی» در اینترنت مطالب زیادی وجود دارد ولی اینکه سایتی بصورت تخصصی به مباحث تربیتی کودکان و نوجوانان پرداخته باشد، کمتر دیده می شود و همین تعدادی که وجود دارند نیز برای والدین و مربیان تربیتی شناخته شده نیستند.

در سلسله مطالبی که با عنوان «معرفی سایت های مفید» خواهیم داشت، سعی میکنیم که این سایت های مفید را به مخاطبان عزیز معرفی کنیم، امید که مخاطبان، این سایت ها را به دیگران نیز معرفی نمایند:

1- سایت جامع تربیتی به نشانی:  http://morabbee.ir

این سایت غنی و پربار دارای مطالب بسیار مفید و متنوع برای مربیان تربیتی و والدین است. در این سایت، مطالب تربیتی برای سه گروه از دانش آموزان(ابتدایی، متوسطه دوره اول و دوره دوم)طبقه بندی موضوعی شده است و برای والدین و مربیان این امکان را فراهم میکند که مطالب تربیتی مناسب را برای گروه سنی مورد نظر خود براحتی بیابند. مطالب متنوعی چون آرشیو شعر و سرود، معرفی بازی و سرگرمی، آرشیو نمایشنامه و تواشیح، گنچینه های صوت و فیلم تربیتی، بسته های فرهنگی و ... را میتوانید در این سایت دسترسی داشته باشید.



۹۲/۰۹/۱۲
کانون نخبگان شفق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی